Zvýšení poškození

To co všichni S&F fanoušci určitě nejvíce sledují a měli by sledovat je poškození, jaké jejich postava protivníkům dává. Každé povolání má jeden hlavní atribut, kterým působí poškození protivníkům. Pro válečníka je to síla, mág má inteligenci a lučištník obratnost. Takže pokud chcete zvýšit své poškození, pak musíte investovat body do svých hlavní atributů.


Ukážu to na kouzelníkovi:

Pokud jste kouzelník a stojí proti vám válečník, tak válečníkova inteligence snižuje poškození, které válečníkovy dáváte a vaše síla naopak snižuje poškození které od válečníka dostanete. S lučištníkem je to stejné, akorát má místo inteligence obratnost.

Poškození zbraně:

Když si najedete kurzorem nad zbraň, kterou během hry najdete, máte u každé uvedeno její rozpětí poškození zbraně a průměrné poškození zbraně.

Celkové poškození se ve hře tedy počítá takto:

[(Hlavni atribut/10) * (poskozeni zbrane)] + poskozeni zbrane = DAMAGE

Což znamená:

Čím vyšší je poškození zbraně a bodů v hlavním atributu povolání, tím větší poškození budete protivníkům dávat.

Štestí:

Další věcí která určuje velikost poškození, je štěstí, které zvyšuje šanci kritického zásahu, které se počítá takto:

Šance na kritický zásah = ( 5 x štěstí ) / ( 2 x úroveň protivníka )

  • To znamená, že čím více máte štěstí, tím častěji se vám povede dát protivníkovi kritický zásah (2x normální poškození) a zároveň se vaše poškození o to více blíží jeho horní hranici při každém útoku.
  • Tedy jak úroveň protivníků postupem postavy roste, tak si musíte přikupovat štěstí, aby šance na kritický zásah zůstávala zhruba stejná. Vzhledem k maximální hodnotě 50% je dobré štěstí držet alespoň na hodnotě 25%.

zbran

Komentáře

Nikdo nekomentoval.
*
*
Překročil(a) jsi maximální délku komentáře o 0 znaků.
*  captcha